Pagina's

16 november, 2015

Rezil

Number one

Bir insan kendi kendini nasıl rezil eder adlı başlığı koysalar başı çekecem o derecede. İmkansızı nasıl beceriyorum, bu şanssızlık neyin hikmeti, bu tip neyin kılıfı yarappim? Çöp bile benden daha fazla dışarı çıkıyor, o derecede suç günah bilmem bende neyin rezilliği bu? Hayatım boyunca hep rezil olan kişi ben olmuşumdur. Arkadaşlar grup halinde yürüse bile arkadan paytak paytak gelen ben oluyorum. İlk mesajı atarken de çok rezilim. Gülerken bile hunharca gülüyorum ya alayına rezilim, rezil!

Demin arabayla okula geliyorum, altımda ha durdu duracak yolun ortasında ki Suzuki, iç aynamdan bakıyorum abi arkamda Porsche. Ya başladım kendi kendime konuşmaya. "Allahım, duy beni yarappim.. Bu neyin hikmeti? Bu nasıl bir ayrımcılık ya. Ulan ben ya ben, Suzuki ile çökertmeleri oynarken niye Allahım gözüme gözüme sokuyorsun bunu ya. Ben Porsche sahibi olsam şu an: Ulan önde ki fakire bak ya Suzukisinle ilerlemeye çalışıyor," derim. BENİM DEĞİL BENİM DEĞİL, ama ayağımı yerden kesiyor, siz zenginler ne bilirsiniz. Fak rich people. Her boyutta rezilimdir. Düğünlerde zorla ayağa kaldırıp oynadığım zaman, HD boyutta tüm salonun beni gördüğü o an ve o da ne? Allahım nasıl oynuyorum ya? AY ÇIK KIZ ÇIK OYNAMA, ayyy. Neyse hep rezilimdir. Bu boyutun bir üst aşaması varsa o da benimdir. Sınıfta şaka yapıcam diye herkesin surat ifadesi, ben. Aynanın karşısına geçip de, "şu tipe bakar mısın?," rezilliği. Seni bilmem ama, ben her bulaştığım işte kendimi rezil ederim, bu net bilgidir.
Geçenlerde bir çocuktan yine hoşlanıyorum. Neyse mesaj atıyor, ben atıyorum falan derken ayy şarkı mı söylesem dedim çocuğa Snapten. Nasıl olsa 10 saniye falan. En fazla bir kere daha dinler oldu 20 saniye, daha da açamaz dedim. Çocuk değer veriyor falan sanıyorum bende, işte dünya bi yana benim saflığım bi yana. Çocuk hep mesaj atıyor falan derken gittim en gargamel sesimle çocuğa şarkı söyledim, üstüne üstelik "Hahahah ayy ses berabat," yazdım. Kendimi ezdirme vol 2645617. Neyse bekledim çocuk Snap'ı açsın diye. İki dakika içinde Snapı açtı, sonra bir kere daha dinledi diye bilgi geldi. O günden bu güne kadar şuan tam anlamıyla 26 gün geçti ve çocuktan haber yok ahahahahaha. Allahım çok rezilim yemin ederim kendi kuyumu kendim kazıyorum sanki. Çocuk resmen sesi duydu gitti yani. Kayboldu, "kaç olm kaç," demiştir galiba. Ama anlamadı işte, bu subminal mesajımı çocuk anlamadı. Sen ne anlarsın lan medya'dan ve iletişimden. O şarkı düğün şarkımız olsun demek istedim ama sen daha sevgili olmadan terk ettin handsome boy. Sen bilirsin. Neyse asıl anlatmak istediğim olay şu, rezilliğim yüzünden etrafımda ki insanların yüzde 99 kaybetmişimdir. Mesela yakışıklı çocuğun yanından geçip ağızımdan kaçırdığım küfür yüzünden arkadaşlarım "Neyse biz kalkalım," diyişleri ya da bakışları zaten beni iflas ettirdi.
Bundan sonra ne yazdıysam sildim hepsini. Tüm gün içim rahat etmedi, ayıp dedim. En iyisi bu. Olay su ki rezillik seviyem tavan yapmıs. Her bir olayın basını mutlaka ben çekerim. Sadece dügünlerde halay bası olmam o ayrı.

Geçen yine mutsuzum, "HADİ KAHVE İÇELİM KAHVE FALI BAKTIRALIM," dedim. Ablamla oturduk kahvelerimizi içtik, şip şap iki fotoğraf gönderdim kadına sorumu da sordum "Aşk hayatımda beni neler bekliyor? Harflerle lütfen," diye sordum. L harfi biriyle tanışacaksın 2016 yılında dedi. ULAN L HARFİ ADI ALTINDA ERKEK VARSA ÇIKSIN HEMEN EVLENİYOM. L harfiyse Leyla galiba, bende Mecnun oluyorum böylece. Neyse.

Böyle rezil olmayı nasıl başarıyorsun?
Şüheda Özyar


NOT: Bu kez kırıldım

Yine kim rezil oldu???

rezil, rezillik, komik, argo, sanssiz, ugursuz, ask, mutluluk, mutsuz, ayrildik, suheda ozyar, suhedaozyar, oha, OHÁ, amsterdam

40% SALE on the OHÁ HIGH FIVE COLLECTION @ 
WWW.SHOPOHA.COM

Instagram: ohabysuhedaozyar
Snapchat: suhedaozyar
Periscope: suhedaozyar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten